.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازیگر سرشناس در پی ازدواج مجدد

بازيگر سرشناس سينما و تلويزيون كه همسرش از 6 سال قبل زندگي مشترك را ترك كرده، براي دريافت مجوز ازدواج دوم به دادگاه رفت.

اين بازيگر كه در فيلم‌هاي سينمايي و سريال‌هاي تلويزيوني در نقش پدربزرگ ايفاي نقش مي‌كند، چند روز قبل به دادگاه خانواده تهران رفت و با ارائه دادخواست اجازه ازدواج به قاضي «غلامرضا احمدي» گفت: سال‌ها قبل در جريان بازي در يك فيلم سينمايي سوار بر موتوسيكلت راهي محل فيلمبرداري بودم كه در خيابان ري – جنوب تهران- با يك خودروي پيكان تصادف كرده و بيهوش شدم.

وقتي چشمم را باز كردم خودم را روي تخت بيمارستان ديدم. از آنجا كه پاهايم بشدت آسيب ديده بود چند روزي در بيمارستان بستري ماندم اما در همين زمان كوتاه مهر يك پرستار جوان و مهربان به دلم افتاد. او هم به من ابراز علاقه كرد.

بدين ترتيب همزمان با مرخص شدن از بيمارستان همديگر را ملاقات مي‌كرديم.هر از گاهي هم مرجان را به پشت صحنه فيلمبرداري مي‌بردم.‌تا اين كه تصميم به ازدواج گرفتيم. اما مانع بزرگي سد راهمان بود چرا كه پدرم اصرار داشت با دخترعمويم ازدواج كنم اما من علاقه‌اي به او نداشتم. با اين حال بعد از كش و قوس‌هاي فراوان بعد از يك سال خانواده‌ام با ازدواج من و مرجان موافقت كردند.

بنابراين او را با مهريه 30 هزار تومان به عقد خود درآورده و زندگي مشتركمان شروع شد.چند سالي زندگي خوبي داشتيم و با تولد فرزندمان رنگ و بوي خانه و خانواده ما تغيير كرد و شيرين ترشد.

سال‌ها به رغم وجود برخي اختلاف سليقه‌ها و مشكلات به زندگي ادامه داديم تا اين كه پسر بزرگمان براي ادامه تحصيل راهي اروپا شد.دخترمان هم پس از پايان تحصيلاتش، پزشك شد.اما از چند سال قبل بهانه‌جويي‌هاي همسرم شروع شد. او كه به من مشكوك شده بود تصور مي‌كرد برخي از شب‌ها كه براي حضور در صحنه فيلمبرداري بيرون از خانه مي‌مانم در خانه زن دومم هستم چرا كه مرجان دائم از ازدواج پنهاني‌ام و «هوو»ي خيالي حرف مي‌زد.

بچه‌ها را نيز با همين حرف‌ها عليه من تحريك مي‌كرد. سرانجام شش سال قبل پس از مشاجرات طولاني او از خانه رفت.چندين بار از او خواستم به خانه بازگردد اما همسرم مي‌گفت به خاطر آبروي بچه‌ها طلاق نمي‌گيرد ولي به خانه هم برنمي‌گردد. در اين مدت هم با دخترم در يك آپارتمان اجاره‌اي زندگي مي‌كنند. بنابراين حاضرم همه حق و حقوقش را بپردازم ضمن اين كه هر ماه نفقه او و دخترم را پرداخته‌ام.

در حال حاضر نيز با توجه به شرايط سخت زندگي و تنهايي‌ام اجازه ازدواج دوباره مي‌خواهم.قاضي دادگاه پس از شنيدن اظهارات مرد هنرپيشه همسر او را به دادگاه احضار كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.